100dagenopdefiets.reismee.nl

1/100 De reis is begonnen ....

Heb ik alles ingepakt? ..... niks vergeten? ..... alles geregeld? .... zenuwen lopen op!! ..... maar ontzettend veel zin om te gaan!! Om 6 uur onderweg naar Schiphol, waar Werner (topper) met zijn bus, om 7 uur in de ochtend!, mijn keurig uit elkaar gehaalde en ingepakte fiets komt brengen.

En dan afscheid nemen ..... voor ruim 3 maanden van m'n lieve vriendin Marjon .... dat valt toch niet mee kan ik je zeggen.

En na een 10 uur durende vlucht kom ik om 11.30 uur lokale tijd (9 uur tijdverschil) aan in Portland, Oregon, USA!!! Fiets in elkaar zetten .... en dan volgepakt richting downtown Portland. De eerste kilometers was even zoeken .... niet echt een fietspad te vinden ..... dan maar de highway .... en uiteindelijk toch op het goede spoor. Na zo'n 25 kilometer kwam ik rond 15.00 uur bij mijn bestemming voor de komende 2 nachten, Eastside Lodge on 949 E Burnside St.. Gelijk m'n spullen uitgepakt, heel even onderuit met een overheerlijk kopje koffie, en weer naar buiten. Het zonnetje schijnt lekker, dus gelijk maar even wat rondgefietst langs de Willamette river en door downtown Portland. Wat mij direct opviel was het aantal zwervers, ongekend hoeveel ik er in dat uurtje heb gezien. Ga morgen weer verder de toerist uithangen, want er is genoeg te zien denk ik, maar de lange reis gaat zijn tol eisen. Net een veel te duur hapje gegeten en dan ga ik op tijd slapen na 24 uur wakker te zijn geweest. Ik ga slapen en jullie wekker gaat zo weer!!

Reacties

Reacties

riet

Fijn te horen dat je goed bent aan komen. Het gaat nu echt beginnen! Veel plezier.u

Richard & Ellen

Gert, geniet ervan! Gaan wij ook doen met je reisverhalen.

Janny Passchier

Bij dat je een geode reis gehad hebt,,geniet er maar van,Her duurt nog wel even voor dat je kennis maakt met de familie denk ik en leef met je mee.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!